استاندار خوزستان:

 سهم استان از نهضت ملی مسکن ۲۸۸ هزار واحد مسکونی است

استاندار خوزستان گفت: از 4 میلیون مسکنی که باید در 4 سال ساخته شود سهم خوزستان 288 هزار واحد است که توسط مردم، نهاد ها و دستگاه های اجرایی باید ساخته شود.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۱۶

جام جم آنلاین - خوزستان، نشست شورای مسکن استان صبح امروز (18 تیرماه) به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: مسکن مهمترین کار دولت است؛ از ۴ میلیون مسکنی که باید در ۴ سال ساخته شود سهم خوزستان ۲۸۸ هزار واحد است که چه توسط مردم و چه توسط نهادها و دستگاه های اجرایی باید ساخته شود؛ ایجاد زیرساختهای این واحدها شامل آب، برق، تلفن، راه، مدرسه، بهداشت، پاسگاه و مسجد نیز باید در دستورکار باشد.

وی افزود: بخش مسکن باید به عنوان موتور محرک اشتغال و رشد و توسعه استان باشد و فرمانداران و اعضای شورای مسکن استان و شهرستان ها دست در دست هم دهند و کار تهیه و ساخت مسکن را جلو ببرند.

براساس این گزارش؛ در این جلسه فرمانداران گزارشی از روند نهضت ملی مسکن ارائه دادند و موضوعات مرتبط همچون پیگیری تشکیل گشت های ساماندهی بنگاه های مشاور املاک، تسریع در شناسایی خانه های خالی، گزارش روند مسکن روستایی، گزارش روند اعطای تسهیلات خودمالکی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها